I metudi curretti è e cumpetenze di pulisce i maglioni di maglia

Credu chì tutti avemu maglioni.Maglioni in magliasò assai populari.Ci hè parechje manere di pulisce i maglioni brutti.Mentre fighjate à u stilu di maglioni, a pulitura secca hè megliu per i boni maglioni.Solu in questu modu ponu durà più.U seguitu hè u modu currettu per pulisce i maglioni di maglia.Sò benvenuti à leghje è sparte.Spergu chì ti piacerà è ti interessa.

A manera bona di pulisce i maglioni di maglia?

1. Prima di lavà u sweater, duvete prima piglià a polvera da u sweater, immerge u sweater in acqua fridda per 10 à 20 minuti, pigliate è sprime l'acqua.

2, dà priorità à lavà in seccu o lavare a manu, quandu si lava a manu, a temperatura di l'acqua ùn deve esse più di 30 ℃, hè cunsigliatu di ùn aduprà lavare in polvere, pudete sceglie detergente speciale per un maglione di lana, mischjà cù acqua calda, aghjunghje. quantità secondu a cundizione brutta di u maglione di lana, immergete è strofinate delicatamente, poi immergete è strofinate delicatamente, ripetite parechje volte, poi risciacquate cù acqua pulita è disidratate per 1-2 minuti.

3. U sweater appena acquistatu era megliu esse lavatu prima di l'usu formale, perchè in u prucessu di produzzione, u sweater serà macchiatu cù qualchi macchie d'oliu, paraffina, polvera, è altre merchenzie arrubati, ma ancu avè l'odore di agenti anti-moth.

4. Hè megliu micca aduprà un appenditore di vestiti per siccà à a temperatura di l'ambienti, ma per appiccà o dispostu manichi di vestiti cù un pappu di robba è mette in un locu friddu è ventilatu.Sè pussibule, i maglioni di lana disidratati ponu esse secchi à 80 ℃.

Cumu lavà un sweater senza distorsioni?

1, s'ellu hè lavatu a manu, inject acqua calda in u lavabo, scendinu una piccula quantità di acqua Ammonia di casa, e poi soak u sweater, lassannu l 'ingredienti caruncle nantu à a lana vi dissolve.Stendere delicatamente a parte sconfitta cù e duie mani à u stessu tempu, poi sciacquate per asciucà.Quandu hè semi-seccu, tirà aperta cù a manu è pigliate a forma originale: poi ferru cù un ferru per restaurà a dimensione originale.

2. Se l'avete lavatu in a lavatrice, immergete in acqua calda è ferru cù un ferru.Quandu si mette in a lavatrice, mette più lavatrice.

3, quandu lavate i maglioni, sè vo vulete prevene a cuntrazione, a temperatura di l'acqua ùn deve micca più di 30 ℃ è lavate cù pasticchi di sapone neutru o lavatu.Dopu à l'ultimu passatu di l'acqua, aghjunghje un pocu di salinu è l'acitu, chì ponu efficacemente mantene l'elasticità è u lustre di a robba di manu, ma ancu neutralizà u sapone residuale è l'alkali.Per prevene i maglioni da sminuisce, u principiu di lavà i maglioni hè di lavà u più prestu pussibule.In generale, u più ecunomicu hè u detergente, u sweater si sminuisce, cusì hè megliu aghjunghje più detergente per evità a dimensione di u sweater.Quandu u sweater hè disidratatu dopu à lavà, pò esse postu nantu à una reta secca o cortina per a cirugia plastica.Quandu hè un pocu seccu, appiccà nantu à un appenditore di vestiti per truvà una ombra ventilata per asciucà.Inoltre, prima di asciugà a lana fina, rotola una strata di tovaglioli o tovaglioli di bagnu nantu à u percheru per prevene a deformazione.

4. Quandu u sweater hè lavatu è siccatu, in generale si sminuisce è diventa più chjucu, mentre chì l'asciugatura di u sweater cù l'acqua s'allarga è diventa più grande.A manera di ùn rinfriscà dopu à lavà hè di mette u sweater seccu in un locu pianu, stende, è lasciate sempre.Appendi a secca dopu un ghjornu o dui.U sweater ùn si sminuisce.A manera di ùn stende dopu à lavà hè di mette a robba secca di a manu in una sacchetta di rete.Hè megliu di mette in una forma sana prima di mette, è poi plegate è lasciate seccu naturali.U sweater ùn si stende è diventa più fino.

5. Pruvate micca di lavà i maglioni cù una lavatrice.

6. se lavate un maglione, pruvate micca di usà un grande sforzu, è tandu deve esse attentu à u prublema di l'asciugatura, in particulare u maglione hè più pesu dopu à lavà, hè faciule da deformà, pudete aduprà parechje rack di vestiti per riduce u carica!

Punti per l'attenzione in a pulizia di maglioni:

1. L'acqua fredda deve esse usata in tuttu u prucessu di a lavanderia, perchè se l'acqua hè calda, farà chì u sweater sminuisce.

2. Ùn aduprate micca lavare, u shampoo hè cunsigliatu.

3. Ùn immergete u vostru maglione !Parechje persone sò abituati à immerge i so sweaters in acqua fridda è poi lavà dopu à 2-3 ore.Questu hè sbagliatu, ma i sweaters chì sò stati imbulighjati per un bellu pezzu deve esse fora di forma!

4. Ùn strofinate micca u maglione !Semu abituati à strofinate a robba cù e mani quandu lavamu a robba a manu, chì hè ghjustu.Ma u sweater hè dilicatu è caru, se u frettu cù e vostre mani, romperà a fibra in u sweater, perchè u sweater hè inelasticu è dura quant'è sentitu.

U sopra hè nantu à i metudi curretti è e cumpetenze di pulisce i maglioni di maglia.Spergu chì vi sarà di qualchì aiutu.

Cum'è unu di i principalimagliamaglionesfornitorein Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Accettamu maglioni di donne, omi è cani persunalizati, u serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.

I prudutti cunnessi


Tempu di Postu: Feb-23-2022