Cumu sceglite un maglione persunalizatu per a vostra attività

Sapete u vostru affari u megliu, dunque in u megliu postu per sceglie u megliumaglioni persunalizatichì hè più adattatu per a vostra attività.Quì sottu sò dui punti chjave chì avete bisognu di sapè prima di piglià una decisione.

1. Chì tipi di maglioni ci sò ?

Avemu cunsideratu amaglione in magliaper esse ogni cima chì hè pruduttu da un metudu di maglia o crochet induve pudete veramente vede i filati chì custituiscenu a so struttura.Pò esse un pullover o apertu in fronte cù buttoni o zippers.Quelli filati ponu esse fatti di, veramente, quasi tuttu, ma quì sò uni pochi di materiali più cumuni.

Tipi di maglioni:

1) Maglione di lana

In generale, a lana hè i capelli riuniti da pecuri è capre, ma pò ancu include quelli di cunigli, cammelli, alpaca, lama è vicugna.In fondu, cercate un animali chì pò mantene u calore in cundizioni estremi: Qualchissia face lana da ellu.

2) Maglione Merino

Fattu da a lana di pecuri merino, u merino hè comunmente utilizatu per i maglioni di maglia finamente fine chì cunfinanu (o ponu esse veramente) t-shirt merino.

3) Maglione di cachemire

Un filatu super-soft chì hè tosatu da capre in Mongolia, hè a definizione stessa di lussu.

4) Maglione di cuttuni

Da a pianta di cuttuni, hè di solitu utilizatu per u pesu più ligeru, i maglioni più freschi chì sò più appruvati per a fini di a primavera o l'iniziu di l'estiu.Hè qualchì volta mischiatu cù linu o canapa per aghjunghje una texture è lustre.

5) Maglione di seta

Spun by moths chì i coconi sò sacrificati per creà tessili opulenti, i maglioni di sita ùn sò micca assai cumuni: tendenu à perde a so forma facilmente, cusì sò spessu mischiati cù altri materiali cum'è cuttuni o lana.Puderanu, però, assai caldi è còmode, ma eleganti è culuriti.

6) Maglione acrilico

Una fibra artificiale, l'acrilica hè grande per aiutà i maglioni à mantene a so forma.Hè ancu abbastanza faciule di cura, è hè un grande valore.Tende à a pillola dopu solu uni pochi di vestiti, in particulare induve ci hè ogni tipu di attritu regulare, cum'è induve l'armi sbattulanu u corpu.

7) Sweater Spandex o Elastane

Una fibra stretch.Di solitu, solu un pocu mischiatu in un maglione rende assai più faciule d'infilà è di caccià mentre offre ancu facilità di muvimentu.

2. Perchè i mo maglioni persunalizati aiutanu à cumercià a mo attività?

Selezziunà u maglione persunalizatu adattatu per a vostra attività hè una strategia di marca è marketing impurtante chì richiede più pensamentu di l'aspittatu.

Maglioni persunalizati in i culori di a vostra cumpagnia o logu hè una opzione costu-efficace per cummercializà a vostra attività è prumove a vostra marca.Mettite u logu di a vostra cumpagnia nantu à un maglione persunalizatu, hè un bonu modu per publicità a vostra marca è sensibilizà a vostra attività.QQKNIT hè un prufessiunaleproduttore di maglioni in magliaoffre diversi maglioni per più di 20 anni puderia aiutà.

 

I seguenti prudutti vi ponu interessà!


Tempu di post: 27-oct-2022