Comu sceglie i maglioni per animali

Maglioni per animalipò esse un accessori simpaticu per u vostru cane, ma ponu ancu esse un vestitu assai necessariu durante i mesi friddi d'invernu.Qualunque sia a vostra motivazione per sceglie un maglione di cane, ci sò uni pochi di cose da cunsiderà prima di pudè truvà u dirittu per u vostru cucciolo.Avete bisognu di truvà un locu chì vende maglioni di cane è sceglie a taglia ghjusta per u vostru cane.Ci sò tunnellate d'opzioni per pensà à i maglioni di cani, cusì pigliate un mumentu per assicurà chì avete una chì sia voi è u vostru cane amarà.

Sceglie un maglione chì si adatta

Sapete megliu u vostru animali domesticu è avete una finestra speciale in e so preferenze è stile di vita.Questa infurmazione informarà i materiali più apprupriati per i maglioni di i vostri animali.Di sicuru, l'ughjettu hè di mantene a vostra mascota calda, ma ùn vulete micca prucedure o incunificate è u tela deve esse durable è lavabile.

A vostra megliu scumessa per un sweater hè una mistura di lana lavabile, cuttuni, o acrilicu chì si adatta à e misure di a vostra mascota precisamente.Per acquistà u megliu adattatu, seguite queste linee guida:

  • Misura u collu, a zona più larga di u pettu, è a distanza da a cintura à u collu
  • A durata ùn deve micca passà da a cintura di a vostra petite è u ventre ùn deve esse limitatu (è u toilette ùn deve esse un prublema)
  • Ottene una lettura precisa di u pesu di u vostru animali

Pigliate misureprimatu compra.E dimensioni varienu da u fabricatore è ùn pudete micca cuntà di taglia universale per a ropa di a vostra mascota.

Assicuratevi chì u maglione funziona per u vostruPet

A vostra mascota deve esse capace di movimentu liberamente intornu à u collu è i braccia, ma ùn deve esse micca trascinatu di tela in ogni locu.Verificate per assicurà chì u sweater pò esse mette è toltu facilmente.U vostru animali pò esse frustratu è impaciente cù a robba s'ellu si ferma in questu.

Cunsiderate l'aspettu praticu di u sweater. 

Ci hè parechje cose pratiche impurtanti per verificà quandu site shopping per un maglione di cane.Alcune cose per verificà include:

  • Ch'ella sia o micca u maglione si mette in u modu quandu u vostru cane hà da andà in potty.Per esempiu, u sweater ùn deve micca copre l'area genitale di u vostru cane, o si mette in u modu quandu ellu hà da andà à u bagnu.
  • Se u sweater furnisce l'accessu à u collu o l'arnesi di u cane.U sweater deve ancu avè una apertura per attaccà a correa di u vostru cane à u so collu o l'arnesi.
  • A difficultà di mette u sweater.Duvete ancu cunsiderà quantu serà difficiule di mette u sweater nantu à u to cane.Verificate u sweater per i buttoni o Velcro chì ponu fà u prucessu di mette è caccià u sweater più faciule.


Sceglite u stilu è u mudellu ghjustu. 

Sceglite un culore è un mudellu chì si adatta à u vostru cane è u vostru sensu persunale di stile.Assicuratevi chì u sweater hè qualcosa chì vi piace à vede è chì u vostru cane pare apprezzà.U sweater ùn deve micca fà u vostru cane incòmode in ogni modu - fora di l'antipatia iniziale mentre a vostra petite s'adatta à u so purtalla.

Fate creativa cù mudelli è materiali.Pruvate qualcosa luminoso è ghjucatu.O forse sceglite qualcosa fattu di una tela interessante - cum'è pelle o maglia.

Pudete ancu pruvà à ottene un maglione cù una foto o una frase simpatica o divertente.

Pigliate u maglione se u vostru cane odia. 

Ùn furzà micca u vostru cane à fà qualcosa ch'ellu odia chjaramente è chì u face incunificatu.Iè, u vostru cane pò piglià uni pochi di ghjorni per aghjustà cumplettamente à portà u so novu sweater;ma s'è u vostru cane cuntinueghja à odià dopu à uni pochi di ghjorni, pudete vulete cunsiderà piglià.Ùn vulete micca fà u vostru cane infelice ancu s'è u sweater pare incredibilmente caru.

I nostri animali domestici ci furniscenu un amore incondizionatu è meritanu esse prutetti da l'elementi stu invernu.Sceglie un vestitu chì si adatta bè ùn deve micca piglià a vostra mascota terribilmente longu per abituà, soprattuttu quandu ellu cumencia à sente tuttu toasty.A moda di l'animali hè u megliu quandu funziona bè.À a fine di u ghjornu, a vostra mascota si senti calda, rilassata, felice è curata.

Cum'è unu di i principali animali domesticifabricatore di maglionis, fabbriche è fornitori in Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Accettamu maglioni di cani di Natale persunalizati, u serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.


Tempu di post: 01-09-2022