Cumu fà un maglione?

A maglia di u vostru primu maglione hè unu di i grandi tappe chì ogni magliadore vole ghjunghje è cù sta guida, avemu spartitu tutti i passi di cumu si maglia un maglione per dimustrà chì ancu un principiante pò fà un maglione!Eccu e cumpetenze basiche chì avete bisognu, alcuni boni mudelli per pruvà, è dettagli per avè principiatu.

Cumpetenze essenziali per a maglia di un maglione

Prima di fà un maglione, ci sò uni pochibasi di maglia chì duvete avè sottu u cinturione.Assicuratevi di esse cunfortu cù u casting, è ancu di travaglià i punti rovesci è di maglia.

Mentremaglia maglioneI mudelli varienu in i tecnichi di puntata chì utilizanu, a maiò parte di u travagliu in rib à a cima è u fondu di un jumper per portà stretchà a forma.Per creà forme intornu à i braccia è u collu, avete ancu bisognu di sapè cumu per scaccià in u mità di u vostru travagliu cum'è finisce u vostru prughjettu.Sicondu s'ellu u vostru maglione hè tricotatu in cima à u fondu o in u fondu, avete bisognu di cunnosce i principii di crescita è diminuzione.

Avete da esse cunfortu cù a lettura di un mudellu di maglia di basa è di decifrare l'abbreviazioni di maglia.

Cù questi maestri qualificati, site prontu à dà un maglione!

Sceglite u mudellu di maglione per principianti perfettu

Una volta chì avete decisu di immerse u to pede in u maravigliu mondu di a maglia di vestiti, u primu cosa chì avete da fà hè di truvà un mudellu di maglia di maglia.Sceglite un mudellu chì hè adattatu à a vostra capacità - cumencia cù qualcosa di simplice, forse cù un collu di barca o un collu d'equipaggiu, un pocu di nervature faciuli è assai punti di garter o calzoni simplici.

Sè vo site un pocu nervoso per tricotà un maglione di taglia adulta, pudete sempre principià per tricotà per un zitellu o un zitellu.I maglioni chjuchi cuntenenu tutte e stesse cumpetenze cum'è i più grandi, ma finiscinu più veloce, dendu più cunfidenza in un periudu di tempu più brevi.

I filati chunky facenu un prughjettu più veloce è i punti sò più faciuli di cuntà è vede, cusì sò una bona scelta per i principianti.

sceglieefilatue aghi

Chì fibra avete da aduprà?Lana merino o forse una mistura acrilica?Assicuratevi di verificà chì avete u pesu di filatu ghjustu per u vostru mudellu prima di inizià!Un filatu di lana liscia è ordinariu hè grande per un primu prughjettu.Hè facilitu di maglia cun, è vi permettevede ciò chì fate, è amparà da i sbagli.U vostru mudellu vi permetterà ancu di sapè esattamente quanti grammi o iarde avete bisognu per u vostru jumper.

Se fighjate à l'etiqueta di filatu, avarà una taglia d'agulla cunsigliata (cercate un icona di duie agulla di maglia incruciate, cù un numeru sottu).Stà luntanu da qualcosa più chjucu cà l'aghi di taglia US 8 (5 mm) se ùn vulete micca chì vi purterà per sempre à maglia.L'aghi di taglia US 10 1/2 (6,5 mm) traverseranu una bola media di filatu à un ritmu assai soddisfacente.

Calibre è tensione

Avete nutatu in u vostru mudellu di maglia di maglia ci hè una sezione nantu à u calibre o a tensione.Hè cusì chì a dimensione di u maglione hè misurata in quantu à a dimensione di l'agulla chì utilizate è quantu strettu o strettu ti chjappà.Cum'è un magliadore principiante, cuntrollà u vostru calibre pò aiutà à assicurà chì a dimensione è u risultatu hè cum'è vulete.U megliu modu per identificà a vostra propria tensione persunale hè di maglia un swatch - piglià u tempu per verificà questu prima di inizià hè sicuramente vale a pena!

Finitura Matters

Una volta chì avete pigliatu tuttu u tempu necessariu per uttene un calibre è maglia tutti i pezzi chì u vostru maglione necessita, pigliate un pocu più di tempu per cucirà e vostre cuciture bè.A puntata di u colchju hè essenziale per a cucitura laterale, mentre chì una cucitura horizontale travaglia per unisce i punti legati inseme, cum'è e cuciture di spalle.U finitu ghjustu pò fà a diferenza in avè un maglione chì site fieru di portà versus quellu chì vive in u spinu di l'armadiu.

Cum'è unu di i principalii produttori di maglioni in maglia, fabbriche è fornitori in Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Accettemu pullover pullover cardigan persunalizati, u serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.


Tempu di post: 23-jun-2022