Avete bisognu di sapè nantu à i maglioni per animali domestici

Maglioni per animaliÙn sò micca usati cum'è a moda, certi animali anu veramente bisognu di stà caldu in tempu frescu.Leghjite ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i maglioni per animali domestici

Parechje persone ùn sanu micca chì i maglioni o mantellu per animali ùn sò micca usati solu cum'è un articulu di moda, ma certi animali veramente benefizianu di portà un maglione o mantellu per animali.

I cani chjuchi è i cani curti necessitanu vestiti caldi cum'è un maglione, un mantellu o una giacca in l'inguernu perchè si fridiscenu prima.I razzi di cani cù i gammi curti ponu ancu aduprà un maglione caldu o una giacca in l'invernu.Perchè sò più vicinu à a terra, si friddi più prestu.

I cani anziani spessu anu un sistema immune più debule, chì significa chì ponu certamente aduprà un maglione caldu o un mantellu di cane.I cani anziani sò più suscettibili à e malatie è sò menu capaci di mantene u calore.I cani anziani, i cani malati o i cani chì soffrenu di prublemi renali o di cori duveranu sempre portà un maglione o un mantellu di cane in i mesi più freti per pruteggiri contra l'ipotermia.

Quandu u vostru animali ùn hà micca bisognu di un mantellu?

I razzi di cani più grande chì ùn anu micca un mantellu magre è di capelli curti ùn anu micca bisognu di un mantellu o di un maglione di cane.Inoltre, certi razzi di cani cum'è u San Bernardu, u Husky o u pastore tedescu, ùn anu micca bisognu di calore extra.Naturalmente anu un mantellu grossu chì li prutegge da u friddu.Un maglione o giacca extra li impedirà solu di travaglià.

Indipendentemente da a dimensione o l'età di u vostru cane, quandu si mette un maglione o un mantellu nantu à u vostru cane, hè sempre impurtante per guardà s'ellu soffre di surriscaldamentu.I segni di surriscaldamentu includenu un ansante eccessivu, graffiendu u sweater o a giacca.

Hè male per mette maglioni nantu à l'animali?

Sempre chì sò stati utilizati bè (per u calore), i maglioni, mantellu è giacche sò bè.S'elli sò ancu carini o di moda, allora hè solu un bonus per i pruprietarii di animali.L'outerwear pò aiutà l'animali di l'animali à gode di i mesi di l'invernu è stà attivu.

A maiò parte di i cani piace à portà un sweater.Assicuratevi chì u maglione ùn hè micca troppu strettu per causà prublemi cù respirazione o troppu soltu per pruvucà è caduta.

Chì temperatura deve mette un sweater à u mo cane?

Questu dependerà veramente di u vostru cane, a so razza, a so età è quantu hè adattatu à u friddu.Certi cani puderanu bisognu di un sweater solu quandu a temperatura s'avvicina à u congelatu.Meno u vostru cane si move, u più frescu serà.U vostru cane ùn hà micca bisognu di un maglione per un romp à u parcu, ma quandu si ferma in u friddu si rinfriscà rapidamente.

Se u vostru ghjacaru pare inquietu, prova di arrampicà nantu à a vostra volta o cuntinueghja à intarrà in coperte, puderia esse troppu friddu.S'ellu trema, hè di sicuru troppu friddu !

I cani ponu portà maglioni à l'internu?

Assolutamente!E razze cum'è Whippets o Pitfals (i dui anu una pelliccia corta è fina) sò cunnisciuti per portà un maglione o pijama in l'internu durante i mesi più freti.

Sì a temperatura chjama, allora sì.I cuccioli ghjovani, i cani anziani, i cani magri è i cani chì si friddi facilmente ponu esse adattati da un maglione leggero in casa.Pruvate micca di surriscaldà u vostru cane cù un maglione grossu, però.

Cumu sceglite un maglione di cane per u vostru amicu furry?

Quandu sceglite un maglione di cane per u vostru megliu amicu di l'animali, hè essenziale per cunsiderà parechji fatturi.U primu fattore à cunsiderà hè a qualità di u sweater di cane.Avete bisognu di verificà e qualità protettive di u sweater.Inoltre, i maglioni di cani venenu in cinque culori, dimensioni è disinni.Sceglite un stile chì mette in risaltu a personalità di u vostru cucciolo.

Cum'è unu di i principali animali domesticii produttori di maglioni, fabbriche è fornitori in Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Accettamu maglioni di cani di Natale persunalizati, u serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022