Cumu appiccà i maglioni di maglia

Tutti sapemu chì ùn duvemu micca impiccàmaglioni di maglianantu à i ganci per evità di allungà e spalle è arruvinà a forma.Ma sapete chì pudete appiccà u vostru maglione senza dannu?Iè!Hè cusì faciule chì sarete sorpresu è aghju un tutoriale passu à passu per mostrà cumu!

1. Lay your sweater flat and smooth it out.Piegate u maglione in a mità verticalmente in modu chì e maniche sò ammucciate una sopra l'altru.Per riduce l'arrugazioni, pudete allisà u sweater cù e vostre mani dopu avè plegatu.

1

2. Pone l'hanger in cima à u sweater cù u ganciu sottu à l'ascella.

2

3. Imbulighjate e maniche nantu à a spalla di l'hanger, poi trascinate sottu à a barra di fondu.Assicuratevi chì e manichi sò u più vicinu à u ganciu pussibule quandu sò plegati.

3

4. Repetite u passu 3 cù u corpu di u sweater - Wrap the body over the other shoulder of the hanger.

4

5. Appendi u sweater in u to armariu.Quandu u colpu, assicuratevi chì e maniche è u torsu di u sweater sò sempre in u locu è micca scrunched up.

5

Hè tuttu - site finitu !Avà pudete appiccà i vostri maglioni senza preoccupate di dannà!Ùn sò micca cunnoscu di voi, ma preferimu appiccà i mo maglioni per pudè vede megliu e mo opzioni quandu sceglite ciò chì mette - questu hè perfettu per quessa!

Cum'è unu di i principalimagliai produttori di maglioni, fabbriche è fornitori in Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Acceptemu e donne èmaglieria persunalizata per l'omi, maglioni di cani di Natale persunalizati, serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.


Tempu di posta: Jul-07-2022