Cumu tricotà i maglioni di cane per i principianti

Hè una cosa bella di maglia u vostru cumpagnu caninu amaglione per animali domestici.Siccomu vulete un sweater chì si adatta à u vostru cane senza esse troppu strettu o strettu, misurà a lunghezza è a circonferenza di u vostru cane.Determinà a dimensione di u maglione chì vi cuncerà.Aduprate a puntata di maglia basica per fà un pezzu di spalle è un pezzu sottu.Allora infilate una agulla smussata cù l'occhi grossi è cucite i dui pezzi per furmà u sweater.Perchè stu maglione simplice per cani si basa solu nantu à un tipu di punta, hè grande per i principianti!

Misurendu u vostru cane è cuntrollà u vostru calibre

Aduprate una cinta di misurazione per misurà u collu, u pettu è a lunghezza di u cane

Misura intornu à u collu di u cane lassendu spaziu per duie dite.Per misurà u pettu, imbulighjate a cinta di misurazione intornu à a parte più larga di a ribcage di u vostru cane.Scrivite stu numeru chì hè a taglia di u pettu.Per misurà a durata di u cane, mantene a fine di a cinta di misurazione à u collu vicinu à u collu è tira à a basa di a cuda.Scrivite stu numeru.

Determinà chì taglia per fà u sweater

U nùmeru di punti chì fate nantu à e maglia per u spinu è u sottu dependerà di a taglia di maglione chì vulete fà.Fighjate à e misure di u vostru cane è vede quale taglia currisponde à u vostru cane u più vicinu.Per una taglia finita:

Small: 18-inch (45,5 cm) di pettu è 12-inch (30,5-cm) di lunghezza

Medium: 22-inch (56-cm) pettu è 17-inch (43-cm) lunghezza

Large: 26-inch (66-cm) pettu è 20-inch (51-cm) lunghezza

Extra-large: 30-inch (76-cm) pettu è 24-inch (61-cm) lunghezza

Se u vostru animali domesticu cade in un locu trà duie dimensioni, cunsigliemu di urdinà a più grande di e duie.

Cumprate abbastanza filatu per u vostru sweater

Cerca un filatu super chunky in un culore chì ti piace.Per fà un maglione chjucu, mediu o grande, avete bisognu di 1 à 2 matasse chì sò 6 ounces (170 g) ognunu.Per un maglione di cane extra-grande, avete bisognu di 2 à 3 matasse chì sò 6 ounces (170 g) ognunu.

Scegli l'aghi di taglia 13 US (9 mm) per u prugettu.

Aduprate qualsiasi agulla chì si sentenu più còmode per voi.Pruvate bambù, metallo, plastica, o agulla di lignu.Averete ancu bisognu di una agulla smussata d'occhi grossi per assemblà u spinu è u sottu di u sweater.

Verificate u vostru calibre

Per assicurà chì u vostru maglione currisponde à a taglia vera, avete bisognu di maglia una mostra chì pudete misurà.Fate 8 punti è tricote 16 fila per fà un quadru quadratu.Aduprate una regula per misurà u quadru.Se u vostru filatu è l'agulla sò adattati per u mudellu, u vostru calibre metterà 4 inch (10 cm).Se u vostru calibre hè troppu grande, utilizate agulla chì sò più chjuchi.Se u vostru calibre hè troppu chjucu, utilizate agulla più grande.

Cum'è unu di i principali animali domesticii produttori di maglioni, fabbriche è fornitori in Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Accettamu maglioni di cani di Natale persunalizati, u serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.

Tricendu u Pezzu Back

1. Cast nantu à i punti per u maglione di taglia chì fate

Aduprate a vostra taglia 13 US (9 mm) aghi per lanciare nantu à:

Picculu: 25 punti

Mediu: 31 punti

Grande: 37 punti

Extra-large: 43 punti

2. Travaglia i prossimi 7 à 16 inches (18 à 40,5 cm) in punta di garter.

Una volta chì avete chjappu nantu à i vostri punti, mantene a punta di ogni fila per fà u puntu di liscia.Cuntinuà u puntu di liscia finu à chì a parte posteriore di u maglione misura:

Picculu: 7 inches (18 cm)

Medium: 12 inch (30,5 cm)

Grande: 14 inch (35,5 cm)

Extra-large: 16 inches (40,5 cm)

3. Travaglià una fila decrescente

Quandu u pezzu di daretu hè longu quantu vulete, avete bisognu di diminuite i punti per chì u pezzu si strette.Maglia 1 maglia è poi cuci inseme i prossimi 2 punti.Questu li combina in una sola puntata cusì a fila diminuisce un pocu.Mantene à tricottu ogni puntu finu à ghjunghje l'ultimi 3 punti nantu à l'agulla.Maglia 2 d'elli inseme è poi maglia a punta finale.

A fine stretta di u pezzu serà vicinu à u collu di u cane.

4. Garter stitch i prossimi 3 fila

Cuntinuà a maglia ogni puntata per i prossimi 3 fila per fà u puntu di garter.

5. U travagliu 1 fila di diminuzione

Per fà gradualmente u pezzu di ritornu più chjuca di novu, chjappà a prima puntata è poi stitch together the next 2. Continue to knit until you reach the last 3 stitchs on the needle.Unisce 2 punti per fà 1 è poi tricote a punta finale nantu à l'agulla.

6. Alternate i filari di puntu di garter cù filari diminuenti

Maglia 3 fila più è poi travaglià un'altra fila decrescente.Repetite questu 3 volte più se fate un maglione chjucu o mediu.Sè vo site un maglione grande, avete bisognu di ripetiri questu 4 volte, è sè vo site un maglione extra-large, ripetite 6 volte.Quandu avete finitu i filari decrescente, duvete avè parechji punti nantu à i vostri aguli:

Picculu: 15 punti

Mediu: 21 punti

Grande: 25 punti

Extra-large: 27 punti

7. Ligà u pezzu di daretu

Per caccià u pezzu di daretu finitu da e vostre agulla, trigliate i primi 2 punti.Inserite a punta di l'agulla manca in u puntu chì hè più vicinu à voi nantu à l'agulla diritta.Tire quella puntata in modu chì hè davanti à a seconda puntata.Lasciate l'agulla dritta.Mantene a maglia 1 puntata da l'agulla sinistra à a diritta è poi alzendu a punta nantu à a puntata davanti à ellu finu à chì avete solu 1 punta à l'agulla manca.

8. Tagliate u filatu è fate l'ultimu puntu

Tagliate u filatu per avè una cuda di 5 inch (12 cm).Allentate l'ultima puntata nantu à l'agulla per ingrandà u burato.Passa a cuda à traversu u pirtusu è sguassate l'agulla di maglia.Tira u filatu strettu per annullà u filatu.

Avà duvete avè un pezzu di spalle finitu chì hè fora di l'agulla.

Tricendu u Underpiece

1. Scacciate abbastanza punti per u maglione di taglia chì fate

Per fà a pezza sottu per u maglione, utilizate e vostre agule per scaccià:

Picculu: 11 punti

Mediu: 13 punti

Grande: 15 punti

Extra-large: 17 punti

2. Travaglia i prossimi 4 1/2 à 10 3/4-inches (11,5 à 27,5 cm) in punta di garter.

Per fà u puntu di garter, tricote ogni fila finu à chì u sottu di u sweater misura:

Picculu: 4 1/2 inch (11,5 cm)

Medium: 7 1/4 inch (18,5 cm)

Grande: 10 1/4 inch (26 cm)

Extra-large: 10 3/4 inches (27,5 cm)

3. Travaglià una fila decrescente

Maglia a prima puntata è poi maglia i prossimi 2 punti inseme per fà solu 1 puntu.Mantene à tricotà u restu di i punti finu à chì ci sò solu 3 punti chì restanu nantu à l'agulla manca.Maglia 2 di i punti inseme per diminuisce una puntata è poi chjappà l'ultima puntata.

4. Garter stitch i prossimi 4 fila

Mantene a maglia ogni puntu per i prossimi 4 fila.

5. Travaglià una altra fila decrescente

Per fà u sottu strettu vicinu à u collu, maglia a prima puntata è cucite i prossimi 2 per fà 1 stitch.Mantene a punta finu à l'ultimi 3 punti nantu à l'agulla.Maglia inseme 2 punti per fà 1 è poi tricote l'ultimu puntu nantu à l'agulla.

6. Alternate i filari di puntu di garter cù filari diminuenti

Maglia 5 fila più è poi travaglià un'altra fila decrescente.Repetite questu 2 volte più si fate un maglione chjucu o 3 volte per un sweater mediu.Sè vo site un maglione grande, avete bisognu di ripetiri questu 4 volte è se site un maglione extra-grande, ripetite 5 volte.

7. Ligà u underpiece

Eliminate a pezza finita da i vostri aghi tricottendu i primi 2 punti.Inserite a punta di l'agulla manca in u puntu chì hè più vicinu à voi nantu à l'agulla diritta.Elevate quella puntata in modu chì hè davanti à a seconda punta.Abbandunate u puntu da l'agulla diritta.

8. Finisci di casting off the final stitch

Cuntinuà à maglia 1 puntata da l'agulla manca à a diritta è poi alza a punta nantu à a puntata davanti.Continuate à fà questu finu à chì avete solu 1 puntu di punta nantu à l'agulla manca.

9. Tagliate u filatu è fate l'ultimu puntu

Tagliate u filatu per fà una cuda di 5 inch (12 cm).Tire l'ultima puntata nantu à l'agulla un pocu per fà u pirtusu più grande.Passa a coda di filatu à traversu u pirtusu è scorri fora l'agulla di maglia.Tira u filatu strettu per annullà.

Avà duvete avè un pezzu finitu chì hè un pocu più chjucu è più strettu cà u pezzu di daretu.

Assemblage u maglione di cane

1. Infilate l'agulla blunt d'occhi grossi

Tire circa 18 inches (45 cm) di filatu è infilà à traversu l'agulla smussata di grandi occhi.Aduprate u stessu filu chì avete usatu per triglie i pezzi di u sweater.

2. Line up the back piece and underpiece

Pone u spinu è u sottu sopra l'altru, cusì i lati dritti (fronti) sò di fronte.Allineate i bordi uniformemente.

3. Sew together the back and underpiece

Inserite l'agulla smussata di grandi occhi in u latu strettu chì avete cacciatu.Sew the sides together and repeat this for the opposite side of the sweater.Per assicurà chì lascià spaziu per i gammi di fronte di u cane, cusendu i pezzi per:

Picculu: 2 inch (5 cm)

Medium: 2 1/2 inch (6,5 cm)

Grande: 3 inches (7,5 cm)

Extra-large: 3 1/2 inches (9 cm)

4. Lasciate un spaziu apertu per i gammi

Per guardà u spaziu per i gammi, smette di cuciri è lasciate i prossimi centimetri aperti.Lascià:

Picculu: 3 inches (7,5 cm)

Medium: 3 1/2 inch (9 cm)

Large: 4 inches (10 cm)

Extra-large: 4 1/2 inches (11,5 cm)

5. Sew a longa restante di u sweater da i dui lati

Per cucirà u spinu è u sottu, finisci di cuciri i pezzi finu à ghjunghje à a fine.Attaccà l'ultima puntata è tagliate u filu.Turnate u maglione per ammuccià e cuciture è mette nantu à u vostru cane.

Cum'è unu di i principali animali domesticii produttori di maglioni, fabbriche è fornitori in Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Accettamu maglioni di cani di Natale persunalizati, u serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.


Tempu di Postu: Aug-16-2022