Se vulete tricotà un maglione di cane di Natale, pudete

Vulete fà unmaglione di cane in magliaper vacanze?Allora site in u locu ghjustu!

Stu maglione di cane di Natale attraente cù pompi hè perfettu per e razzi chjuchi è hè festivu per a stagione di vacanze.

Quì sottu sò qualchi struzzioni chì pudete sapè prima di tricotà un maglione di cane.

Sò i maglioni di cani per i masci è e femine in u stessu modu?

Sè vo aduprate un mudellu di maglia di cane, pudete avè qualchì quistione.Unu di elli hè se u mudellu deve cambià per un cane maschile o femina.
I maglioni di cani per i masci è e femine sò basicamente listessi.L'unica diferenza hè chì per i masci, u cutout nantu à u ventre deve esse più profundo.Pudete ottene questu scacciendu i punti un pocu prima in questa zona.

Chì tippu di filatu deve aduprà per u mo maglione di cane DIY?

Quandu sceglite u filatu per un maglione di cane, ci sò uni pochi punti impurtanti per mantene in mente.A lana hè cálida è hè bella per e razzi chjuchi chì sò particularmente sensittivi à u friddu, mentre chì i mischii sintetici sò assai suave è prezzu.A lana di calzini hè una grande scelta per i maglioni di cani postu chì si mantene bè à parechji lavaggi è mantene a so forma.Hè generalmente custituitu da una mistura di lana è poliacrilica.Un maglione di cane di filatu di calzini hè caldu è robustu chì hè una cumminazione perfetta.

Quantu lana hè necessariu per un sweater di cane chjucu?

A quantità di filatu necessariu dipende micca solu da a dimensione di u cane, ma ancu di u tipu di filatu, a dimensione di l'agulla è a tecnica di tricot.Comu regula, un maglione di maglia pianura per razzi chjuchi o cuccioli hè di circa 100 g.di filatu hè necessariu.Tenite in mente chì e tecniche di maglia, cum'è i mudelli di patenti o di cable-knit, necessitanu assai più filatu.

Cumu possu calculà i punti per un sweater di cane?

Pudete aghjustà u mudellu di maglione di cane à u vostru propiu cane se calculate i punti currettamente.Per fà questu, avete da: 1) misurà u vostru ghjacaru (circunferenza di u collu; longu di spalle, lunghezza di u ventre è circunferenza di u pettu);2) fate un mudellu di maglia 10 x 10 cm;3) cuntà i punti è i filari;4) dividite u numaru di punti per 10 per ottene un cuntu per centimetru;5) Multiplicà u conte per centimetru per a lunghezza desiderata.

Per questu maglione di cane di Natale vi tuccherà:

  • 100 g di filatu - 260 m (circa 285 yards)
  • Aghi di maglia: Nr.2
  • Pezzi di filatu per fà i pom poms

Campione di maglia:

Hè impurtante di misurà u vostru ghjacaru currettamente è di fà una mostra di puntata per chì u sweater si adatta perfettamente.In questu casu, u "maglione di cane di Natale", a lunghezza di a spalle hè 29 cm, a seccione di u ventre 22 cm, è a circunferenza di u pettu 36 cm.Una mostra di maglia di 10 x 10 cm cuntene 20 punti è 30 fila.

Istruzzioni passu à passu per un maglione di cane di Natale DIY:

Stu maglione di cane di maglia hè tricotatu in tondu da a cima in giù.Stu tutoriale hè per un maglione di cane di Natale per un cane maschile.
Passu 1.Cullà nantu à 56 punti.

Passu 2.Stitch cù 4 aghi cù 4 intervalli uniformi.Scacciate in un cercolu.

 

Passu 3.Per u cuff, stitch 5-6 cm in un mudellu ribbed.

Passu 4.Stitch in un mudellu reglan:

  • 28 Punti - Sezione posteriore
  • 6 Punti - Bracciu
  • 16 Punti - Ventre
  • 6 Punti - Bracciu

I mudelli di règuli sò marcati in rossu in u schema.Quì i punti novi sò aumentati ogni seconda fila.Fate questu nantu à i dui lati di u primu è l'ultimu puntu di e maniche, ma ùn aghjunghje micca punti novi per a seccione di u ventre: a linea Reglan A riceve punti novi solu à a manca, a linea Reglan D riceve punti novi solu à a diritta, I linii Reglan B è C uttenenu punti novi da i dui lati.Cuntinuà cusì finu à chì a parte posteriore righjunghji 48 punti, e maniche 24 punti ognunu, a parte di u ventre ferma 16 punti.

Passu 5.Scacciate à l'apertura di a gamba usendu a cuda di filatu manca è pigliate 4 punti extra, maglia i punti nantu à u pezzu di spalle.Di novu mette nantu à l'apertura di a seconda gamba è pigliate 4 punti extra.Ci sò avà 72 punti nantu à l'agulla.

Passu 6.Knit 3 cm in tondu.

Passu 7.Maglia 2 punti inseme da i dui lati di a seccione di u ventre.Knit 4 rounds è ripetite questu novu.Maglia 4 - 6 giri più (aghjustate a lunghezza per adattà à u vostru cane!).

Passu 8.Knit l'ultimi 2 cm di a seccione di u ventre in un patronu ribbed in modu chì u sweater si mette bè.Legate a sezione di u ventre.

Passu 9.Da quì ùn si pò più chjappà in u tondu, perchè avete da rotà u pezzu dopu ogni fila.Knit the rest of the way back and back with a pattern ribbed (6-7 cm).Aghjustate a lunghezza per adattà u vostru propiu cane.

Passu 10.Stitch intornu à l'apertura di a gamba cù u filu extra nantu à l'agulla di maglia.Avanzate 4 punti extra trà e sezioni.Knit 1-2 cm in un mudellu ribbed in u tondu è poi scacciate.

À questu puntu, u vostru maglione di cane di Natale DIY hè prontu, ma perchè piantà quì quandu pudete aghjunghje alcuni adornamenti.Ci hè parechje manere di fà questu!Suggeremu di aghjunghje pom-poms.Fà i vostri pom-poms hè faciule è sò perfetti per sprucing up your dog sweater.Forse aghjunghje un pom-poms à u vostru propiu maglione di Natale per un aspettu currispundente.

Cunsiglii:
Se truvate troppu complicatu per tricotà in u tondu in un pezzu, pudete sempre dividite i punti di a seccione di u ventre in u mità.Knit with alternate rows (alternating back - right stitches, back - purl stitches), allura u pezzu finitu hè cusitu.

U vostru maglione di cane di maglia per Natale hè finitu!Guarda altri maglioni di cani di Natale...

Cum'è unu di i principali animali domesticii produttori di maglioni, fabbriche è fornitori in Cina, purtemu una gamma di culori, stili è mudelli in tutte e dimensioni.Accettamu maglioni di cani di Natale persunalizati, u serviziu OEM / ODM hè ancu dispunibule.


Tempu di post: 19-sep-2022